Η νέα – ελληνικής προέλευσης- πλατφόρμα Travelusive δίνει δυνατότητα στους δυνητικούς πελάτες ξενοδοχείων να προτείνουν την τιμή δωματίου, στέλνοντας στα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία την οικονομική τους πρόταση.
Το ιδιαίτερο με την Travelusive είναι ότι όποιο από αυτά δεχτεί τον συγκεκριμένο πελάτη, θα είναι με την τιμή που εκείνος έχει προτείνει και όχι με την τιμή που έχει ορίσει το ξενοδοχείο.
Το Travelusive ξεκίνησε από μια προσωπική ανάγκη του ιδρυτή της, Αλέξανδρου Παπαδόπουλο ο οποίος ήθελε να διαπραγματεύεται τις fix τιμές που πρότειναν τα ξενοδοχεία προσαρμόζοντας τες στις δικές του οικονομικές ανάγκες χωρίς ωστόσο να κάνει ο ίδιος προσωπικά το οικονομικό «παζάρι» με το ξενοδοχείο.
Πως λειτουργεί;
Ο πελάτης που θέλει να χρησιμοποιήσει αυτή την εφαρμογή, αρχικά δεν κάνει κάτι διαφορετικό από ότι θα έκανε εφόσον χρησιμοποιούσε μια από τις ήδη υπάρχουσες. Επισκέπτεται την επίσημη σελίδα, επιλέγει προορισμό και ημερομηνίες διαμονής, ορίζει το ποσό που θέλει να πληρώσει ανά βραδιά διανυκτέρευσης και επιλέγει τις υπηρεσίες που θα ήθελε να έχει (παιδότοπο γυμναστήριο, wifi) το ξενοδοχείο. Η διαφορά είναι η εξής: Η εφαρμογή αφού φιλτράρει αυτόματα όλα τα ξενοδοχεία του προορισμού που έχει επιλέξει, καταλήγει σε αυτά που πληρούν τις προϋποθέσεις που έχεις ορίσει και αναλαμβάνει να τα ενημερώσει για την προφορά . Το πρώτο ξενοδοχείο που θα την αποδεχτεί θα είναι και το ξενοδοχείο στο οποίο θα μείνει τελικά ο πελάτης.
Σημειώνεται ότι το κόστος συμμετοχής στο δίκτυο για τους ξενοδόχους είναι δωρεάν ενώ πληρώνονται απευθείας από τον πελάτη και όχι από την πλατφόρμα ενώ μέχρι στιγμής το δίκτυο του Travelusive αριθμεί 300 ξενοδοχεία.