Στην Sial 2018 βρίσκεται αυτές τις μέρες η εταιρεία Αγγελάκης Κοτόπουλα παρουσιάζοντας το νέο καινοτόμο προϊόν «Ελαιοπουλάκι».
Το TourMarket βρέθηκε στο περίπτερο της Αγγελάκης Κοτόπουλα και μίλησε με την Sales and Marketing Director κα. Έλενα Καραγιάννη για την παρουσία της Αγγελάκης Κοτόπουλα στην Sial 2018 αλλά και για την διάκριση της εταιρείας στον θεσμό Sial Innovation.
«Η φετινή μας παρουσία στην Sial 2018 γίνεται στα πλαίσια της γενικότερης προσπάθειας για εξωστρέφεια τα τελευταία χρόνια. Το 2017 οι εξαγωγές μας έφτασαν το 10% του συνολικού μας τζίρου οπότε αυτή η προσπάθεια έχει ξεκινήσει να αποδίδει. Ήδη μάλιστα εξάγουμε προϊόντα σε πάνω από δέκα χώρες παγκοσμίως. Όχι μόνο ευρωπαϊκές αλλά και τρίτες χώρες και φέτος ήρθαμε να παρουσιάσουμε πέρα από την υπόλοιπη γκάμα των προϊόντων μας και το νέο μας το «Ελαιοπουλάκι», ένα καινοτόμο προϊόν, το μοναδικό μάλιστα στον κόσμο που τρέφεται με ελαιόλαδο και καλαμπόκι. Το ελαιόλαδο προστίθεται στη διατροφή του αντικαθιστώντας αλλά έλαια φυτικής προέλευσης όπως είναι το σογιέλαιο που χρησιμοποιούμε για την κανονική εκτροφή του κοτόπουλου Αγγελάκης».
Το Ελαιοπουλάκι ξεχώρισε στη Sial
Το Ελαιοπουλάκι ξεχωρίζει για:
- Το χρυσαφένιο χρώμα στο δέρμα και το κρέας που προσδίδει ο συνδυασμός του Ελαιολάδου με το καλαμπόκι στη διατροφή του
- Την πλούσια γλυκιά γεύση
- Το ζουμερό κρέας
- Το διαφοροποιημένο προφίλ λιπαρών οξέων χάρη στα Ω9 λιπαρά του ελαιολάδου
- Την υψηλή περιεκτικότητα σε Σελήνιο χάρις στη Βιταμίνη Ε που περιέχει το ελαιόλαδο, η οποία βοηθάει στην καλύτερη απορρόφηση του Σελήνιου που περιέχει η 100% φυτική τροφή των πουλερικών.
Ο κ. Θάνος Αγγελάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ Α.Ε., δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για αυτή τη διάκριση που έλαβε το Ελαιοπουλάκι και φιλοδοξούμε να είναι αυτή η αρχή μία μακράς πορείας αναγνώρισης, τόσο σε επίπεδο βραβεύσεων όσο και σε επίπεδο αποδοχής από το καταναλωτικό κοινό και εκτός των ορίων της Ελλάδας. Αφοσιωμένοι στον στόχο μας για ανάπτυξη της εξαγωγικής μας δράσης, δίνουμε το παρόν στη SIAL PARIS 2018, μία από τις σημαντικότερες εκθέσεις στον κλάδο των Τροφίμων παγκοσμίως. Με ειδικά σχεδιασμένα προϊόντα για τις αγορές του εξωτερικού στοχεύουμε, μεταξύ άλλων, στην διείσδυση σε niche αγορές, και στην επέκταση των εξαγωγών μας σε περισσότερες χώρες. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνουμε στην προώθηση του μοναδικού προϊόντος μας που ακούει στο όνομα Ελαιοπουλάκι, ένα προϊόν με άρωμα και γεύση Ελλάδας, μια παγκόσμια καινοτομία που επιθυμούμε να συστήσουμε στις αγορές του εξωτερικού».