Γιατί η Ελλάδα πρέπει να πει

Γιατί η Ελλάδα πρέπει να πει «ΝΑΙ» στις εκδηλώσεις σε αρχαιολογικούς χώρους σύμφωνα με την Ομοσπονδία Ελληνικών Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδίων & Τουρισμού FedHATTA.

Πιο αναλυτικά η Ομοσπονδία Ελληνικών Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδίων & Τουρισμού, FedHATTA φέρνει ξανά στην επικαιρότητα το ζήτημα της παραχώρησης των αρχαιολογικών χώρων για την πραγματοποίηση εκδηλώσεων, ζητώντας με επιστολή της την παρέμβαση της ηγεσίας των υπουργείων Πολιτισμού και Αθλητισμού, και Τουρισμού. Στόχος αυτής της επιστολής είναι να εφαρμοστεί επιτέλους στην πράξη, χωρίς προσκόμματα από τις υπηρεσίες, το σχετικό νομοθετικό πλαίσιο, το οποίο ισχύει από το 2012.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι ο Karl Lagerfeld είχε πραγματοποιήσει μια πολύ επιτυχημένη επίδειξη μόδας στην Fontana Di Trevi της Ρώμης ενώ και η Gucci είχε εκφράσει ενδιαφέρον για να κάνει επίδειξη της νέας της συλλογής στον Παρθενώνα. Επίσης και το Αγγλικό δίκτυο BBC είχε εκφράσει ενδιαφέρον για να πραγματοποιήσει γυρίσματα στον Ναό του Ποσειδώνα. Τέλος αξίζει να αναφέρουμε ότι και ο Οίκος Dior έχει κάνει φωτογράφιση στην Ακρόπολη στις αρχές του 1970.

Η επιστολή αναφέρει τα εξής:

«Κατανοούμε και επικροτούμε τη μέριμνα για τη διαφύλαξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Παράλληλα όμως εκτιμούμε ότι η παραχώρηση ενός μνημείου για μια εκδήλωση συμβάλλει τα μέγιστα στην ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομίας και στη διεθνή προβολή της Ελλάδας, προσθέτοντας ένα μοναδικό συγκριτικό πλεονέκτημα στον τουρισμό της Ελλάδας και συμβάλλοντας στην αύξηση του ποιοτικού τουρισμού».

Θέση της FedHATTA είναι ότι τα μνημεία της χώρας οφείλουν να αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και, για το λόγο αυτό, πρέπει εμπράκτως να δίνεται η δυνατότητα στα τουριστικά γραφεία να οργανώνουν στους χώρους τους εκδηλώσεις, ώστε να προσφέρουν στους ταξιδιώτες-πελάτες τους τη δυνατότητα να αποκτούν μοναδικές εμπειρίες από τα ταξίδια στη χώρα μας.

Σημειώνεται δε ότι λόγω του κόστους για την πραγματοποίηση τέτοιου είδους εκδηλώσεων, αυτές προσφέρονται για σημαντικές διοργανώσεις, για συνεδριακό τουρισμό και MICE και επομένως μόνο θετικά μπορούν να συμβάλλουν στην ανάπτυξη του ποιοτικού τουρισμού.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας