Μπορεί η χώρα μας να βρίθει ξενοδοχειακών μονάδων, αυτό όμως δεν σημαίνει απαραίτητα πως η ανέλιξη κάποιου στελέχους στη θέση του Γενικού Διευθυντή αποτελεί μια απλή όσο και συνηθισμένη διαδικασία. Απαιτείται το «πάντρεμα» μιας σειράς ικανοτήτων, πολλή και σκληρή δουλειά, δυναμική προσωπικότητα, ευθυκρισία, ταχύτητα στάθμισης δεδομένων και λήψης αποφάσεων, μεράκι και αγάπη.

Δίχως αμφιβολία, το να φτάσει κάποιος να είναι γενικός διευθυντής σήμερα στον κλάδο της φιλοξενίας, δεν είναι κάτι εύκολο. Σίγουρα απαιτείται μια… μυριάδα μοναδικών ποιοτικών χαρακτηριστικών που διαμόρφωσαν τη συνολική επαγγελματική εικόνα του υποψηφίου ώστε να ανελιχθεί και να κατέχει πλέον μια θέση που απαιτεί ταλέντο, αφοσίωση και ηγετική ικανότητα.

4+1 ικανότητες ενος επιτυχημενου διευθυντη ξενοδοχειουΔυστυχώς, όμως, στις μέρες μας και δη σε πλείστες περιπτώσεις η γνώση υποτιμάται σε σημείο τέτοιο όπως ποτέ άλλοτε! Οι δε εξωτερικές αλλαγές συμβαίνουν ταχύτερα απ’ ό,τι οι ίδιοι οι οργανισμοί είναι σε θέση να διαχειριστούν και να εφαρμόσουν στο εσωτερικό τους. Αποτέλεσμα; Οι γενικοί διευθυντές ξενοδοχείων στη συντριπτική τους πλειοψηφία να αναζητούν συνεχώς τρόπους προσαρμογής και μάθησης. Το ερώτημα που γεννάται είναι ποιες ιδιότητες τους επιτρέπουν να έχουν ακόμη πιο επιτυχημένη παρουσία σε αυτό το περιβάλλον;

Οι 4+1 ικανότητες που ακολουθούν έχουν επιτρέψει σε κορυφαίους γενικούς διευθυντές ξενοδοχείων να επιτύχουν μοναδικά αποτελέσματα και να έχουν βαθμό επίδρασης πέρα από τα αναμενόμενα. Συγκεκριμένα:

1. Οι ίδιοι δίνουν το καλό παράδειγμα

Οι «φτασμένοι» γενικοί διευθυντές δεν συνηθίζουν να παραμένουν εμμονικά προσκολλημένοι στον τίτλο τους, καθώς ασχολούνται με κάθε πτυχή της καθημερινότητας που περικλείει τη λειτουργία του ξενοδοχείου που διευθύνουν. Μάλιστα, διακρίνονται από ταπεινοφροσύνη, είναι σκληρά εργαζόμενοι, ενώ ταυτόχρονα προτιμούν να προσεγγίζουν με οπτικό τρόπο το management.

Ήτοι, να μην… κλειδαμπαρώνονται στο γραφείο τους, αλλά να γυρίζουν διαρκώς στους χώρους του ξενοδοχείου προκειμένου να βιώσουν και να «γευτούν» από μόνοι τους την εμπειρία φιλοξενίας που απολαμβάνουν οι πελάτες τους. Αυτό τους επιτρέπει να αποκτήσουν πολύτιμη γνώση σε ρεαλιστικές συνθήκες και με τον τρόπο αυτό γίνονται καλύτεροι ηγέτες. Εργάζονται σκληρά δίπλα στο προσωπικό της επιχείρησης που διευθύνουν, μιλώντας με τους πελάτες-φιλοξενούμενούς τους σε σταθερή βάση και δείχνοντας εγγύτητα με το προσωπικό και την εταιρεία.

Οι «φτασμένοι» γενικοί διευθυντές διακρίνονται από ταπει-νοφροσύνη, είναι σκληρά εργαζόμενοι, ενώ ταυτόχρονα προτιμούν να προσεγγίζουν με οπτικό τρόπο το management. Ήτοι, να μην… κλειδα-μπαρώνονται στο γραφείο τους, αλλά να γυρίζουν διαρκώς στους χώρου του ξενοδοχείου προκειμένου να βιώσουν και να «γευτούν» από μόνοι τους την εμπειρία φιλοξενίας που απολαμβάνουν οι πελάτες τους.

2. Αναλαμβάνουν την ευθύνη και σώζουν την κατάσταση

Οι γενικοί διευθυντές που σέβονται τον ρόλο τους και δίνουν αξία στην παρουσία τους σε μια ξενοδοχειακή επιχείρηση, αναλαμβάνουν την ευθύνη για την επιτυχημένη λειτουργία της ομάδας τους. Μάλιστα, δεν αρκούνται απλά στο να ενδύονται τον ρόλο του σκεπτόμενου μέντορα, ο οποίος διακρίνεται από πραγματικό ενδιαφέρον για την πρόοδο και την επιτυχία κάθε μέλους της ομάδας ξεχωριστά, αλλά φροντίζουν να παρέχουν όλα εκείνα τα αναγκαία εργαλεία για την επίτευξη προόδου και αριστείας!

Υιοθετώντας μια ομαδική κουλτούρα και ένα αντίστοιχο σκεπτικό, οι επιτυχημένοι γενικοί διευθυντές κερδίζουν την εμπιστοσύνη, τον σεβασμό και την αποδοχή των ίδιων των μελών του προσωπικού του ξενοδοχείου.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας