Την οργισμένη αντίδραση της Airbnb προκάλεσε διαφήμιση των ξενοδόχων της Νέας Υόρκης, η οποία υπαινίσσεται ότι η πλατφόρμα ενοικίασης σπιτιών δεν ελέγχει επαρκώς τους επισκέπτες.
Η διαφήμιση 30 δευτερολέπτων ξεκίνησε να προβάλλεται στις ΗΠΑ τη Δευτέρα και συνδέει τα σπίτια της Airbnb με χώρους που περιθάλπουν τρομοκράτες.
Κάνει αναφορά στην υπόθεση του βομβιστή Salman Abedi ο οποίος φέρεται να έμενε σε ενοικιαζόμενο σπίτι – το οποίο ωστόσο δεν ήταν της Airbnb – την ώρα που σχεδίαζε την επίθεση στη συναυλία της Ariana Grande στο Μάντσεστερ.
Η διαφήμιση της Ενωσης Ξενοδόχων της Νέας Υόρκης αναφέρει: «Ποιος είναι στην πολυκατοικία σας; Η Airbnb δεν αναφέρει. Βρίσκεστε σε κίνδυνο;»
Προβάλλει ακόμα έναν τηλεφωνικό αριθμό στον οποίο μπορούν να καλούν οι κάτοικοι της Νέας Υόρκης προκειμένου να εκφράσουν το αίτημα για ασφάλεια στην πόλη.
Ο εκπρόσωπος της Airbnb, Peter Schottenfels, εκφράζοντας την οργή της εταιρίας, τόνισε ότι η διαφήμιση είναι μια εξωφρενική τακτική τρόμου από 2 μεγάλα ξενοδοχεία τα οποία έχουν τα ίδια μακρά ιστορία στη φιλοξενία ανθρώπων που ενεπλάκησαν σε τρομοκρατικά χτυπήματα.
Όπως είπε, η αλήθεια είναι ότι η Airbnb δεν είχε καμία σχέση με το τραγικό συμβάν στο Μάντσεστερ και είμαστε μία από τις λίγες εταιρίες φιλοξενίας που διενεργεί ελέγχους σε όλους τους αμερικανούς, τόσο τους ιδιοκτήτες όσο και τους επισκέπτες.
Οι CEO των ξενοδοχείων έχουν την ευθύνη να μας πουν γιατί δεν κάνουν το ίδιο και γιατί συνεχίζουν να χρηματοδοτούν μια τόσο κατάπτυστη και κυνική διαφημιστική καμπάνια, τόνισε.