SAN FRANCISCO, CA - JULY 25: The United Airlines name is displayed on a barrier at San Francisco International Airport on July 25, 2013 in San Francisco, California. United Continental Holdings, the parent company of United Airlines, reported record revenues with second quarter earnings of $469 million. (Photo by Justin Sullivan/Getty Images)

Ζημιά ύψους 800 εκατ. ευρώ έχει ήδη σημειωθεί στην αξία της αμερικάνικης αεροπορικής εταιρίας United Airlines που δείχνει να κάνει τη μία ‘γκάφα’ μετά την άλλη.

Η αμερικανική αεροπορική εταιρεία United Airlines απαγόρευσε στα τέλη Μαρτίου σε δύο έφηβες που φορούσαν κολάν να επιβιβαστούν στο αεροπλάνο για την πτήση τους λέγοντας ότι δεν πληρούν τον κώδικα ενδυμασίας που αφορούσε άτομα που ταξιδεύουν με ειδικά κουπόνια, προκαλώντας φυσικά θύελλα αντιδράσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η επίσημη ανακοίνωση της εταιρίας έκανε λόγο για κώδικα ενδυμασίας και τόνιζε ότι, δεν θα είχαν αποτραπεί να επιβιβαστούν φορώντας κολάν εάν είχαν πληρώσει για κανονικό εισιτήριο.

Στο δεύτερο μεγάλο ατόπημα που έπεσε προχθές η εταιρία, και αφορά τη βίαιη απομάκρυνση επιβάτη που είχε πληρώσει αυτή τη φορά κανονικό εισιτήριο αλλά είχε την τύχη να επιλεγεί ως τυχαίο θύμα του overbooking, η εταιρία έκανε λόγο για επανατοποθέτηση του σε άλλη πτήση.

Συγκεκριμένα, ένας γιατρός Αμερικανός πολίτης με καταγωγή από το Βιετνάμ, που ήθελε να επιστρέψει στην πόλη του, σύρθηκε με τη βία έξω από το αεροσκάφος μιας υπεράριθμης πτήσης της United Airlines, γεγονός που έγινε παγκοσμίως γνωστό από χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης που ανήρτησαν και σχετικά βίντεο. Ο δικηγόρος του εξέδωσε ανακοίνωση μέσω της οποίας ευχαριστεί τον κόσμο για τη συμπαράσταση και το ενδιαφέρον του για την υγεία του πελάτη του, και αναρωτιέται αν αυτό το γεγονός είναι ρατσιστικό.

Ο γιατρός επιβάτης της United Airlines που απομακρύνθηκε με τη βία από υπεράριθμη πτήση δήλωσε σε τηλεοπτικό σταθμό πως δεν είναι καλά στην υγεία του και ότι έχει τραυματιστεί σχεδόν παντού αλλά αναρρώνει.

Ο ίδιος σύμφωνα με την Washington Post ανέφερε, όσο ακόμα ήταν στο αεροπλάνο, εν μέσω ουρλιαχτών, πως η ασιατική του καταγωγή ήταν ο λόγος της άσχημης συμπεριφοράς με την οποία ήρθε αντιμέτωπος.

Από την πλευρά της η αεροπορική εταιρεία, σε μια ανακοίνωση που έδωσε σε ορισμένα ΜΜΕ, επισήμανε ότι η πτήση ήταν υπεράριθμη. “Αφού η ομάδα μας αναζήτησε εθελοντές, ένας επιβάτες αρνήθηκε να αποβιβαστεί οικιοθελώς” είπε ο εκπρόσωπος τύπου της United Τσάρλι Χόμπαρτ. “Ζητάμε συγγνώμη για τις υπεράριθμες κρατήσεις”.

Μετά το αντίκτυπο που είχε ιδίως το δεύτερο συμβάν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι μετοχές της εταιρίας κατρακύλησαν χάνοντας μέχρι χθες 800 εκατ. ευρώ. Το συμβάν προκάλεσε ακόμη και την αντίδραση του Λευκού Οίκου. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας χαρακτήρισε την υπόθεση πραγματικά τρομακτική. “Κανείς, ποτέ, δεν πρέπει να πέφτει θύμα μίας τέτοιας άσχημης συμπεριφοράς”, υποστήριξε ο Όσκαρ Μουνιόζ σε επιστολή προς τους υπαλλήλους της εταιρείας, μία ημέρα μετά τη δημοσίευση του βίντεο που προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων στα social media. Σημειώνεται, ότι ο επιβάτης βρέθηκε ‘χωρίς θέση’ λόγω υπερκράτησης- με ευθύνη, δηλαδή, της εταιρείας.

Παρά τις έντονες αντιδράσεις που έχει προκαλέσει το πρωτοφανές περιστατικό, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας United Airlines, Oσκαρ Μουνιόζ, δήλωσε πως δεν πρόκειται να παραιτηθεί όπως αναφέρει το BBC.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας