Για τη δημιουργία τουριστικών προϊόντων στην Ελλάδα είχε την ευκαιρία να μιλήσει ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ελληνικών Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδίων & Τουρισμού, FEDHATTA, κ. Λύσανδρος Τσιλίδης στο πλαίσιο ημερίδας που διοργάνωσαν την προηγούμενη εβδομάδα στην Αθήνα το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ με τίτλο «Ελλάδα προορισμός 365 ημέρες – ο ρόλος της αειφόρου τουριστικής ανάπτυξης».
Κεντρικός ομιλητής της ημερίδας ήταν ο γενικός γραμματέας του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού των Ηνωμένων Εθνών, κ. Ταλέμπ Ριφάι.
Ο κ. Τσιλίδης περιέγραψε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που καθιστούν την Ελλάδα μοναδικό τουριστικό προορισμό και μίλησε για τις δυνατότητες που διαθέτει η χώρα μας στην προσέλκυση τουριστών όλες τις εποχές του έτους καθώς, όπως εξήγησε, μπορεί να ικανοποιήσει κάθε κατηγορία ταξιδιώτη.
Έδωσε δε ιδιαίτερη έμφαση στις δυνατότητες που έχουν τα τουριστικά γραφεία της χώρας να δημιουργούν θεματικές τουριστικές υπηρεσίες, που θα ανταποκρίνονται στις αναζητήσεις των σύγχρονων ταξιδιωτών και θα ικανοποιούν τα ειδικά ενδιαφέροντά τους και επισήμανε τον κεντρικό ρόλο που διαδραματίζουν στη δημιουργία εμπειριών ζωής για κάθε επισκέπτη της χώρας μας. Όπως τόνισε, τα τουριστικά γραφεία διαθέτουν τεχνογνωσία και ευρηματικότητα, και είναι οι ενδεδειγμένοι πρεσβευτές των σύγχρονων δυνατοτήτων της τουριστικής Ελλάδας.
Αρωγός στις συνέργειες FedHATTA στην Α. Μεσόγειο ο Τ. Ριφάι
Στο περιθώριο της εκδήλωσης, ο πρόεδρος της FedHATTA είχε τη δυνατότητα να συνομιλήσει κατ’ ιδίαν με τον κ. Ριφάι, ο οποίος συνεχάρη την Ομοσπονδία για τη στρατηγική που ακολουθεί και ζήτησε να ενημερωθεί εκτενέστερα για αυτήν.
Ο κ. Τσιλίδης ενημέρωσε τον κ. Ριφάι για την πρωτοβουλία της Ομοσπονδίας να αναπτύξει συνέργειες με τουριστικούς φορείς και επιχειρηματίες χωρών της Ανατολικής Μεσογείου (Ελλάδα, Αίγυπτος, Ισραήλ, Κύπρος, Ιορδανία, Λίβανος) με στόχο κοινά τουριστικά οφέλη.
Ο γ.γ. του ΠΟΤ εξέφρασε την ικανοποίησή του για την πρωτοβουλία, δηλώνοντας ότι θα σταθεί αρωγός και θα παρακολουθεί στενά την πρόοδο των συνεργειών.
Όπως δήλωσε ο κ. Τσιλίδης: «Τα ταξίδια και οι διακοπές θα πρέπει να αντιμετωπίζονται από τους καταναλωτές και την Πολιτεία, με το ίδιο αίσθημα ευθύνης με το οποίο θα αντιμετωπιζόταν οποιαδήποτε άλλη σοβαρή επιλογή ή απόφασή τους.
Από την πλευρά μας, ως κλάδος, οφείλουμε η εμπειρία αυτή να έχει ποιοτικά και ανταποδοτικά χαρακτηριστικά, ειδικά στην εποχή οικονομικής δυσχέρειας που διανύει η Ευρώπη και ο κόσμος».