Mε νέα δρομολόγια προς Ελλάδα, αλλά και με μια νέα υπηρεσία αγοράς εισιτηρίων Flightpass, εμπλουτίζει το θερινό πρόγραμμα πτήσεών της, η Eurowings, μέλος του Ομίλου Lufthansa.
Ειδικότερα, το φετινό καλοκαιρινό πρόγραμμα πτήσεων από τη Βιέννη, που θα ξεκινήσει από τα τέλη Μαρτίου, περιλαμβάνει την Μυτιλήνη και την Σάμο. Επιπρόσθετα, η Eurowings θα συνδέει τη Βιέννη με την Καβάλα, κάθε Τρίτη και Κυριακή.
Επίσης, η εταιρεία εισάγει στο θερινό πρόγραμμα πτήσεων της τρεις νέους προορισμούς στη Μεσόγειο, ανάμεσα στους οποίους είναι η Κάρπαθος και η Σαντορίνη.
Έτσι, από τις 5 Ιουνίου, οι ταξιδιώτες από την Κολωνία/ Βόννη θα μπορούν να πετούν προς την Κάρπαθο, κάθε Δευτέρα. Οι αναχωρήσεις θα γίνονται στις 4.35 το πρωί και η πτήση επιστροφής θα αναχωρεί στις 9.35 το πρωί, ενώ από τις 5 Μαΐου, θα εκτελούνται πτήσεις δύο φορές την εβδομάδα από τη Βιέννη προς τη Σαντορίνη. Οι αναχωρήσεις από την αυστριακή πρωτεύουσα θα γίνονται κάθε Πέμπτη, στις 12.15 το μεσημέρι και κάθε Κυριακή, στις 6.25 το πρωί, με Airbus A-320.
Εξάλλου, από το αεροδρόμιο Τέγκελ στο Βερολίνο, από τις 5 Μαΐου η Eurowings θα συνδέει την πρωτεύουσα της Γερμανίας με την Μύκονο.
Τέλος, η Eurowings ανακοίνωσε τη νέα υπηρεσία Flightpass, ένα νέο πρόγραμμα αγοράς εισιτηρίων που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με το Κέντρο Καινοτομίας της Lufthansa. Τα πακέτα «Flightpass» περιλαμβάνουν δέκα εισιτήρια καθορισμένης τιμής, ανάλογα με τον τύπο, τον προορισμό και τη συχνότητα των πτήσεων.
Κατά τη δοκιμαστική περίοδο του προγράμματος, οι επιβάτες θα μπορούν να επιλέξουν, ανάλογα με τις ανάγκες τους, μεταξύ τριών διαφορετικών κατηγοριών των πακέτων Flightpass. Ειδικότερα, προσφέρονται επιλογές που απευθύνονται σε σπουδαστές, οι οποίοι μπορούν να επιλέξουν συγκεκριμένες προσφορές πτήσεων για διάστημα έξι μηνών, σε εργαζόμενους που ταξιδεύουν προς δημοφιλείς εσωτερικούς προορισμούς και σε business πελάτες που προτιμούν ευελιξία στις κρατήσεις και στην επιλογή προορισμού.
Η αρχική διάθεση των πακέτων «Flightpass» θα είναι περιορισμένη, με στόχο κατά την πρώτη δοκιμαστική περίοδο να αξιολογηθεί η υπηρεσία και η απήχησή της στο επιβατικό κοινό.