#4 Τοπικά ΜΜΕ και διανομή φυλλαδίων
Οι νέες τεχνολογίες προσφέρουν μια σειρά από σημαντικές δυνατότητες, αλλά κι οι κλασικές μέθοδοι προώθησης ενός delivery μενού συνεχίζουν να διατηρούν την αξία τους.
Η εκτύπωση και διανομή φυλλαδίων έχει κόστος και δεν μπορεί να μετρηθεί η αποτελεσματικότητά της. Ωστόσο, εδώ έχουμε να κάνουμε με τη δύναμη της συνήθειας, αφού οι καταναλωτές είναι εξοικειωμένοι με αυτό τον τρόπο προώθησης καταστημάτων. Εξ άλλου, οι πιο μεγάλες ηλικίες που δεν έχουν ή δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν υπολογιστή ή smartphone θα πρέπει να πιάσουν ένα φυλλάδιο στα χέρια τους, για να προχωρήσουν σε παραγγελία.
Χρήσιμη είναι κι η διαφήμιση σε τοπικά ΜΜΕ, είτε έντυπα είτε διαδικτυακά. Συνήθως, πλέον, όλα τα τοπικά ΜΜΕ συνδυάζουν και τις δύο δυνατότητες, που λιγότερο ή περισσότερο δεν πρέπει να μένουν ανεκμετάλλευτες. Να μην ξεχνάμε ότι οι συνεργασίες με ανθρώπους που γνωρίζουν καλά τις τοπικές κοινωνίες μπορούν να έχουν βαθύτερα και σημαντικότερα οφέλη, που δεν περιορίζονται μόνο στην τοποθέτηση μιας μακέτας σε ένα έντυπο.
#5 Διαφήμιση στα Social Media
Το μάρκετινγκ στα social media δεν είναι μια μόδα που θα παρέλθει. Έχει έρθει για να μείνει! Μια καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να φέρει καταπληκτικά αποτελέσματα, με μικρό σχετικά κόστος. Το μυστικό για τις χορηγούμενες αναρτήσεις είναι να είναι διασκεδαστικές, κοινωνικές και να στρέφονται γύρω από την επιχείρηση. Για παράδειγμα, μπορούμε να εκμεταλλευτούμε την πρεμιέρα μιας δημοφιλούς τηλεοπτικής σειράς ή έναν ποδοσφαιρικό αγώνα και να ενθαρρύνουμε τους πελάτες να παραγγείλουν και να απολαύσουν το θέαμα, συνοδεία εδεσμάτων από το delivery μενού μας.
“Μια social media καμπάνια είναι αποδοτική με μικρό κόστος!”
Φροντίστε οι αναρτήσεις να εμφανίζονται τις ώρες που είναι πιο πιθανό να γίνουν παραγγελίες. Αυτό μειώνει το κόστος κι είναι και πιο αποτελεσματικό, γιατί οι πελάτες θα δουν την ανάρτηση την ώρα που πρέπει, δηλαδή την ώρα που θα ήθελαν ή θέλουν να παραγγείλουν.
#6 Online καμπάνια
Όπως και με τις χορηγούμενες αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κι οι διαφημίσεις στο διαδίκτυο μπορεί να οριστούν να εμφανίζονται σε χρήστες που βρίσκονται κοντά στην επιχείρηση και σε συγκεκριμένες ώρες. Υπάρχουν δύο τρόποι για μια online καμπάνια. Ο ένας τρόπος είναι να το κάνετε μόνοι σας. Ο άλλος είναι να προχωρήσετε σε συνεργασία με μια εξειδικευμένη εταιρεία που θα οργανώσει για εσάς μια διαφημιστική εκστρατεία στο διαδίκτυο.
Με ειδικούς συνεργάτες μπορεί να οργανωθεί κι η λίστα με email που προαναφέρθηκε. Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να δοθεί βάρος στις λέξεις κλειδιά που σχετίζονται με το delivery και την περιοχή όπου βρίσκεται η επιχείρηση. Επιπλέον, θα πρέπει οπωσδήποτε οι διαφημίσεις να μεταφέρουν τον χρήστη στην ιστοσελίδα της επιχείρησης, από όπου θα μπορεί να παραγγείλει είτε online είτε τηλεφωνικά.
Κάνοντας χρήση του Google, οι λέξεις κλειδιά καλό είναι να περιλαμβάνουν και την περιοχή όπου πραγματοποιείται το delivery, για παράδειγμα «πίτσα Πετράλωνα» ή «σουβλάκια Αργυρούπολη». Οι κοινές λέξεις, όπως το delivery, είναι πιο ακριβές και φτάνουν σε κοινό που δεν αφορά την επιχείρηση, λόγω απόστασης. Είναι κρίσιμο οι διαφημίσεις να στοχεύουν σε συγκεκριμένο πελατειακό κοινό που και αποτέλεσμα θα φέρει και δεν θα εκτινάξει το κόστος της διαφήμισης.
Ωφέλιμες μπορεί να αποδειχτούν κι οι retarget διαφημίσεις μέσω της Google. Αυτές εμφανίζονται ανά κάποια διαστήματα σε ανθρώπους που έχουν επισκεφτεί τουλάχιστον μια φορά την ιστοσελίδα της επιχείρησης. Οι χρήστες τις βλέπουν στα websites που επισκέπτονται ή σαν βίντεο στο youtube ή και στα social media που χρησιμοποιούν. Με αυτό τον τρόπο, πελάτες που παρήγγειλαν παλαιότερα ή έστω εξέτασαν το ενδεχόμενο να παραγγείλουν, ενθαρρύνονται για να προβούν ξανά σε παραγγελία.