3Π Βιομηχανία Τροφίμων. Ποια τα προϊοντικά σχέδια κι οι σχεδιασμοί της 3Π για την αγορά του food service.
του Παναγιώτη Μαρκέτου
Αποτελεσματικός συνεργάτης στην κουζίνα σας!
Δέσμευση στην επαγγελματική αγορά της HO.RE.CA., με λύσεις που διακρίνονται από ποιότητα, σταθερή σύσταση και γεύση, αποτελεσματικότητα, φιλική τιμολογιακή πολιτική, εμπλουτισμό προϊοντικής γκάμας κι ενσωμάτωση νέων γεύσεων και τάσεων, ακόμη και από το διεθνές γαστρονομικό τοπίο, αποτελούν τους βασικούς κινητήριους άξονες της στρατηγικής που εφαρμόζει εδώ και κάτι παραπάνω από δύο δεκαετίες η εταιρεία 3Π. Η εταιρεία δραστηριοποιείται στον ευρύτερο τομέα της παραγωγής έτοιμων αλειφόμενων σαλατών, dressings και σαλτσών.
Ο κ. Χρήστος Βασιλόγαμβρος, Chief Administrative Officer της 3Π, μας εξηγεί τους σχεδιασμούς της επόμενης, post-Covid-19, χρονικής περιόδου, και δη σε σχέση με τη μαζική εστίαση και κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Όπως μας δήλωσε, «Η παγκόσμια αγορά έζησε μια πρωτόγνωρη κατάσταση που δύσκολα μπορεί κανείς να την “αναγνώσει” κι εν συνεχεία να εξάγει ασφαλή συμπεράσματα που θα αξιοποιήσει δεόντως. Κατά το διάστημα των δύο και πλέον μηνών του lockdown στη χώρα μας, η απώλεια του κύκλου εργασιών της εταιρείας μας άγγιξε το 51%, σε σύγκριση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του προηγούμενου έτους. Κι ενώ η πορεία των πωλήσεων κατά το πρώτο δίμηνο του έτους κινούταν προς θετική κατεύθυνση, εξελισσόμενη με ρυθμό ανάπτυξης της τάξεως του 15,9%, οι συνολικές απώλειες κατά το πρώτο πεντάμηνο του έτους πλησίασαν το 24%!»
Ένα δύσκολο καλοκαίρι
Ζητήσαμε από τον κ. Βασιλόγαμβρο να μας καταθέσει την άποψή του και τις προβλέψεις του αναφορικά με το πώς θα κινηθεί η food service αγορά κατά το φετινό καλοκαίρι, σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις. «Είναι πολύ δύσκολο», αναφέρει, «να προβλέψει κανείς την κίνηση της αγοράς του food service κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής σαιζόν. Το βέβαιο είναι ότι καθοριστικό παράγοντα θα αποτελέσει ο εισαγόμενος τουρισμός. Τα πρώτα ενθαρρυντικά στοιχεία έρχονται από την αεροπορική βιομηχανία, η οποία κατατάσσει τη χώρα μας στις πρώτες θέσεις του παγκόσμιου ranking, όσον αφορά τους τουριστικούς προορισμούς. Δεν τρέφουμε αυταπάτες πως η κατανάλωση θα είναι αισθητά χαμηλότερη σε σύγκριση με το προηγούμενο καλοκαίρι, καθώς το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών παγκοσμίως είναι επηρεασμένο. Οι πρώτες ενδείξεις δείχνουν έντονη κινητικότητα στα παράλια της ηπειρωτικής Ελλάδας, κυρίως από τον εγχώριο τουρισμό, και λιγότερο στις νησιωτικές περιοχές. Παρ’ όλα αυτά, εκτιμώ πως κατά το αμέσως προσεχές διάστημα και όσο προχωράμε στη θερινή σαιζόν, αυτομάτως, θα ανακάμψει κι η κίνηση στα νησιά μας».
“Ο επαγγελματίας γνωρίζει ότι, χρησιμοποιώντας στην κουζίνα του τα προϊόντα της 3Π, έχει έναν ισχυρό συνεργάτη στον καθημερινό του αγώνα!”
Γνώριμα προϊόντα με βελτιώσεις
Στο mission statement της εταιρείας δηλώνεται πως «Η 3Π υπόσχεται να δημιουργεί νέα προϊόντα, αντλώντας έμπνευση από τις κουζίνες όλου του κόσμου, προκειμένου να απαντήσει στις ανάγκες των δημιουργών της γεύσης και της αγοράς». Η προϊοντική γκάμα της εταιρείας δεν έχει μεταβληθεί, σύμφωνα με τον κ. Βασιλόγαμβρο: «Καταφέραμε να εξυπηρετήσουμε τους πελάτες μας χωρίς ελλείψεις, ακόμη και σε λιγότερο ταχυκίνητους σε ζήτηση κωδικούς. Ήδη, μάλιστα, από τον περασμένο Φεβρουάριο, η 3Π κυκλοφόρησε στην αγορά του food service μια καινούργια σειρά προϊόντων σε συσκευασία stick, την οποία λάνσαρε πρώτη φορά στην έκθεση HO.RE.CA. Κι αυτό, αποσκοπώντας να καλύψει μια υπάρχουσα ανάγκη που απέρρεε από μέρους της ίδιας της αγοράς σε μεριδοποιημένο προϊόν, είτε για σκοπούς σταθερής κοστολόγησης από πλευράς καταστήματος είτε για σκοπούς ευκολίας στη διάθεση προς τον τελικό καταναλωτή. Η αύξηση της κατ’ οίκον κατανάλωσης λόγω της επιδημικής κρίσης δημιούργησε την ανάγκη του εμπλουτισμού της συγκεκριμένης σειράς με πρόσθετες γεύσεις.
Δεν σας κρύβω πως κατά τη διάρκεια των τελευταίων εννέα μηνών, το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης (R&D) σε συνεργασία με το τμήμα Marketing της εταιρείας μας «τρέχει» ένα project για την παραγωγή μιας νέας κατηγορίας, διαφορετικής από τις ήδη υπάρχουσες, που θα συμπληρώσει κατά τη γνώμη μου ένα μεγάλο προϊοντικό κενό. Θα ήταν όμως πρώιμο να σας αναφέρω περισσότερα, καθώς βρίσκεται ακόμη σε στάδιο διερεύνησης. Επιπλέον, κατά το τελευταίο χρονικό διάστημα παρατηρείται πως ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές έχουν αρχίσει να… φλερτάρουν με την ιδέα της vegan και gluten free διατροφής, είτε για λόγους υγείας ή εκ πεποιθήσεως.
Σε αυτό το πλαίσιο, λανσάρουμε δύο καινούργιες σειρές προϊόντων, που φιλοδοξούμε να καλύψουν αυτή την αναδυόμενη τάση κι ανάγκη, με την υπόσχεση ότι δεν απέχουν γευστικά καθόλου από τα συμβατικά προϊόντα της εταιρείας μας! Παράλληλα, μια νέα σειρά είναι αυτή των «burger sauces» που απαρτίζεται από spicy γεύσεις, οι οποίες κι αντλούν την έμπνευσή τους από την αμερικάνικη κουλτούρα. Ήδη, μάλιστα, ορισμένοι κωδικοί της σειράς των «burger sauces» έχουν λανσαριστεί στην αγορά, διαδικασία που αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του τρέχοντος μηνός. Οφείλω να επισημάνω πως και οι τρεις προαναφερθείσες καινούργιες σειρές απευθύνονται στον τομέα του food service.»