Με την επισκεψιμότητα να διπλασιάζεται σε σχέση με την περσινή χρονιά, και με υψηλή ποιότητα κοινού ξεκίνησε η δεύτερη φάση του 100% Hotel Workshop Tour στη Ρόδο.
Για άλλη μια χρονιά η Ρόδος αποτέλεσε σημαντική στάση του 100% Hotel Workshop Tour. Αν και φημίζεται για τα μεγάλα της resorts, η Ρόδος περνάει σε μια νέα φάση ξενοδοχειακής ανάπτυξης, και το The Boutique Hotel Workshop φάνηκε να προσελκύει το ενδιαφέρον του κοινού.
Με δεδομένα τα χαρακτηριστικά του νησιού, οι ομιλητές προσάρμοσαν τη θεματολογία έτσι, ώστε να αφορά όχι μόνο τα boutique ξενοδοχεία αλλά να δίνει ιδέες και στα μεγαλύτερα resorts που θέλουν να ξεφύγουν από τον μαζικό χαρακτήρα. Στο Workshop της Ρόδου ήταν όμως αισθητή και η ενεργή συμμετοχή του κοινού, που με παρεμβάσεις και ερωτήσεις έκανε ακόμη πιο διαδραστικό το event.
Επόμενος σταθμός του Tour θα είναι η Κρήτη, και συγκεκριμένα τα Χανιά και το Ηράκλειο, με την ομάδα των ομιλητών αλλά και την εταιρεία Demand να ετοιμάζουν ένα ιδιαίτερο event προσαρμοσμένο στα χαρακτηριστικά της περιοχής.